اثنين كيلو سياسة مصري فوق البيعة .. 

 

كي
خطاب مرسي يثير ازمة مع باراك 
رجب : طب اهدا بس وانا هاخليه يبعتلك جواب من هناك 
باراك : انت بتتريق يارجب ؟ وربنا لو كنت اعرف انه بعت الجواب ده ماكنت وقفت معاه لحظة 
رجب : ياعم اهدا ده من سنتين وشوية 
انت جاى تزعل دلوقتى 
هو فى حد بيحج والناس راجعة ولا فيه فت كحك بعد العيد ؟
باراك : بلا كحك بلا نيلة 
وانت كنت عارف وماقلتليش يارجب 
رجب : ياعم انت اهبل ؟ ماالناس كلها قراتها يومها 
صح النوم وبطل هبل 
باراك : طب ماالناس كلها كانت عارفة انه مقبوض عليه عند الجيش ورغم ذلك انت بقالك يومين بتهلل فى قناة زفت بتاعتك وكأنك جبت التايهة 
رجب : بس دى تكتكة 
باراك : ياشيخ اتنيل على عينك قعدت تتكتك لحد ماغرقت الراجل وال معاه منك لله 
رجب : طب خلاص لم الدور 
باراك : لالالالالالالالالالالالالالالالالالالا ورحمة ابويا ماهافوتها يارجب 
انا يبعت يقولى كل عام وانتم بخير وسلم على الهانم وامبارح اخش على صفحة الحرامى اشرف السعد ال سرق فلوسنا عبد البيادة التافه ال العادلى خد مراته واخش على صفحته الاقيه مسرب الجواب بتاع بيريز ؟
ليه يارجب هو بيريز احسن منى فى ايه ؟ طب ده بيريز يهودى وانا مسيحى وربنا قاله ان احنا اقرب للمسلمين من اليهود دى جزاتى انى وقفت معاهم فى الثورة وطلعت عربيات السفارة تدوس ولبسناها لمبارك 
قووم ييجى فى الاخر ويبعت جواب غرام لبيريز كأنه عبدالحليم ولبنى عبد العزيز وانا انا رئيس امريكا يقولى كل سنة وانت بخير ؟
وربنا ماهافوتها يارجب 
رجب : طب ادعيله بس يخرج 
باراك : ربنا يحرقوا كلكم بجاز اسود
